Најновији чланци  

   

REGISTRUJTE SE  

   

NA SAJTU  

We have 34 guests and no members online

   
Welcome, Guest
Username: Password: Remember me

TOPIC: Од 10 младих 9 је на друштвеним мрежама

Од 10 младих 9 је на друштвеним мрежама 21 Jul 2017 10:14 #2138

Када је реч о младима старости 16-24 године, њих 88 одсто активно је на друштвеним мрежама. На интернету су и компаније које у великој већини имају сајтове али и све више користе друштвене мреже како би стигле до потрошача.

Удео младих на друштвеним мрежама у 2016. години у ЕУ ишао је од 77 одсто у Француској и 80 одсто у Словенији до 97 одсто у Белгији, Данској и Мађарској, објавила је Европска статистичка служба.

Уз друштвене мреже, међу младим Европљанима на интернету је популарно и гледање видео садржаја са Јутјуба или Нетфликса (83%) и слушање музике (80%).

Истовремено је трећина (32%) старијих у ЕУ, од 65 до 74 године, активна на друштвеним мрежама. Њихов удео је испод половине готово у свим чланицама, осим у Белгији (56%), Мађарској (55%), Малти (51%) и Португалији (50%).

На интернету старији углавном читају вести (64%) и траже информације о здрављу (59%).

Бизнис онлајн

Када је реч о сектору бизниса, осам од десет корисника интернета у ЕУ "онлајн" тражи информације о роби или услугама. С обзиром на том, и сектор бизниса јача своје присуство на интернету - израдом сајтова, коришћењем друштвених мрежа или таргетираним рекламирањем.

У ЕУ је у 2016. 80 одсто бисниса са приступом интернету имало свој сајт према 71 одсто у 2010. Међу чланицама највише компанија са приступом интернету које имају сајт је у Финској (95%) а следе Данска (93%), Немачка и Шведска (91%).

Гледано детаљније, удео бизниса са својим сајтом повезан је са величином компаније - 95 одсто великих предузећа је у 2016. имало сајт према 79 одсто малих и средњих предузећа.

Интернет присуство, мерено уделом бизниса који има има свој сајт, повезано је и са сектором у коме компанија послује па чак 96 одсто предузећа која се баве пружањем услуга смештаја има сајт док у сектору транспорта и складиштења сајт има 67 одсто компанија.

Компаније сајтове највише користе да на њима представе каталоге производа и цене (72%), затим за оглашавање радних места (35%), "онлајн" понуде, резервације и букинг (24%), "онлајн" праћење поруџбина (11%).

Поред сајтова, компаније користе и друштвене мреже да шире информације о себи или за промоцију. Готово половина компанија са приступом интернету у ЕУ (46%) у 2016. је користила барем један канал друштвених медија. Најчешће су у питању друштвене мреже, попут Фејсбука и Линкедина, (43%), а следе сајтови за дељење мултимедијалних садржаја, попут Јутјуба или Пикасе, (15%), блогови или микроблогови, попут Твитера, (14%).

Гледано по чланицама, највећи удео бизниса са интернет приступом који користи друштвене мреже има Малта (73%), највише компанија активних на сајтовима са мултимедијалним садржајима је у Холандији (27%) а на блоговима у Британији (39%).

Компаније у ЕУ углавном се одлучују за друштвене мреже ради прављења имиџа свог пословања или продаје производа (79%), како би одговарале на упите потрошача (52%) или ангажовале раднике (38%).

У ЕУ је рекламирање преко интернета најпопуларније на Малти, где то ради 47 одсто компанија са интернет приступом, а следе Шведска (42%) и Данска (40%), објавио је Еуростат.

www.danas.rs/zivot.1140.html?news_id=351...9+od+10+mladih+u+EU+
The administrator has disabled public write access.
Time to create page: 0.099 seconds
Powered by Kunena Forum ::