Најновији чланци  

   

REGISTRUJTE SE  

   

NA SAJTU  

We have 25 guests and no members online

   
Welcome, Guest
Username: Password: Remember me

TOPIC: "Ма2+"- КОНФЕРЕНЦИЈА ЗА НОВИНАРЕ

"Ма2+"- КОНФЕРЕНЦИЈА ЗА НОВИНАРЕ 05 Mar 2015 22:05 #1449

  • bolen
  • bolen's Avatar
Болен

У дружење надзвучних пилота Србије „Ма2+“, одржало је данас, 05.03.2015.године у Прес центру УНС –а , конференцију за новинаре на тему : „Ловачка авијација јуче, данас, сутра – из угла суперсоничних пилота“
Циљ конференције био је да се изнесу праве и објективне информације у вези актуелног стања и дешавања у ловачкој авијацији, како би се побољшао статус и материјални положај њених припадника.

„Пензионисани пилоти су нагласили да конференцију држе и у име колега који су активни војни пилоти, да би пренели њихово незадовољство, јер они то не могу да учине због правила која забрањују наступе у јавности.“/Фонет/

Како код нас ствари функционишу, очекујем да ће надлежно Министарство и на чињенице које следе у тексту испод убрзо послати деманти.



БИВШИ ПИЛОТИ: ПРОПАДА ЛОВАЧКА АВИЈАЦИЈА ВОЈСКЕ СРБИЈЕ

Ловачка авијација у Војсци Србије, авиони МиГ-29 и МиГ-21, срозава се и девалвира, пилоти тих летелица су деградирани и дискриминисани, а последњи је за лет на њима одшколован 1998. године, упозорили су данас представници Удружења надзвучних пилота.
Они су, а ради се о пензионисаним или бившим пилотима, на конференцији за новинаре оценили да држава не цени војне пилоте, поготово ловачке авијације, у коју ниједна власт од деведесетих година није улагала, иако обавља важан посао заштите ваздушног простора земље. Према речима Борише Мандића, једног од оснивача клуба, просек старости пилота ловачке авијације у Војсци Србије, којих је „мало више од туцета”, износи 42,5 године, док, на пример, у Француској они не лете на тим авионима после 36. године. На сцени је, објаснио је он, систем „три Д - пет Н": девалвација, деградација и дискриминација пилота ловаца и незнање, неспособност, нерад, небрига и неодговорност људи који имају високе чинове и плате да би бринули о тим људима.
Некадашњи војни опитни пилот, а данас капетан на „Ербасу” Ер Србије Салко Хаџић, констатовао је да држава не цени наше пилоте, посебно оне у ловачој авијацији, који постану „потрошена роба”, иако су у њихово школовање уложени милиони евра. Није проблем у пилотима, проблем је у авијацији, нагласио је Хаџић, и запитао када ће држава да се изјасни о томе ко ће да чува њен ваздушни простор, пошто је очигледно да ће, ако то ми нећемо да урадимо, некоме другом морати да се плати на десетине милиона евра годишње.
Према његовим речима, ако авиони МиГ-29 после ремонта стоје на земљи и не лете, као што је то случај у Србији, а разлози су често банални, кад неко неће да шест месеци потпише папир за набавку гума или акумулатора, тешко је поверовати да је то случајно.
Представници Удружења надзвучних пилота указали су и на нерешена стамбена питања њихових колега који још лете, јер их 50 одсто нема стан, нити га је било који пилот надзвучног авиона добио од 2003. године.
Пензионисани пилоти су нагласили да конференцију држе и у име колега који су активни војни пилоти, да би пренели њихово незадовољство, јер они то не могу да учине због правила која забрањују наступе у јавности.
Фонет
објављено: 05.03.2015.
Last Edit: 06 Mar 2015 15:48 by bolen.
The administrator has disabled public write access.
Time to create page: 0.085 seconds
Powered by Kunena Forum ::